2008 -A great year

Det hände mycket det här året

Jag...  

  • Åkte på en grym trip till Åre med Lisa
  • Fick sparken från Shell -det bästa som kunde hända
  • Flyttade till Sundbyberg
  • Träffade min älskade Fredrik
  • Förlovade mig
  • En underbar sommar på Blidö
  • Åkte på Power Big Meet Västerås
  • Var barnflicka i Båstad
  • Blev sambo i Bro
  • Nytt jobb på OKQ8
  • Nytt jobb på Dagis
  • Fick en ny vän, -Emelie
  • Åkte rally som kartläsare
  • Träffade en massa nya personligheter i "Bro-packet"
  • Började träna igen
  • Tappade bara bort ca 5 mobiler
  • Åkte på en toppentrip till Sälen med mina vänner
  • Åkte till världens bästa Kläppen med la familia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0