Back to basic

Såe... nu har den vanliga vardagen satt igång igen! Jag har snart jobbat en vecka och det visade sig nu till sist att min sista månad får jag tillbringa på Kärleksörten vilket jag är väldigt glad över. Det är där jag har alla mina älsklingsbarn och det är där jag har Emelie.

I Februari kanske pluggandet sätter igång, det lutar åt det hållet iaf. Eftersom anställningen går ut nu i slutet av Januari så måste jag ju skaffa barnskötarutbildning för att få jobb överhuvudtaget så nu kikar jag på allvar så att det händet något någon jävla gång.
Annars är det väl inga radikala förändringar. Träningen har ju satt igång också, nu hårdare än nånsin eftersom man måste vara fit 4 fight när det bär iväg till Egypten om ett par månader.

Imorgon har jag frukostdate med Empan på jobbet så då gäller det att komma upp i tid och efter kneget ska det tränas cykel och core. På Fredag vill jag köra box men vi får se hur det blir med det. F verkar inte så game! Kanske får köra utan honom men det lär ju suga röv...

Aja, jag har precis städat lite och lagat mat åt min man klockan nio på kvällen så nu återstår det bara att vänta på att göbben min ska komma hem.
God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Så glad att du finns tjejen :)

Tycker du allvarligt ska fundera på förskolelärarutbildningen med mig :)

2009-01-15 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0