Man kan inte alltid vara på topp

...och trots att det är Fredag idag så har min dag inte direkt varit den bästa.
Barnen har bråkat, jag har varit så fruktansvärt trött och otrevlig utan att egentligen mena det. Jag känner mig helt värdelös som kompis, barnskötare, syster och flickvän just nu.
Bara gnäll på barnen hela dagen, min syster ville lekas idag men jag kunde dessvärre inte och jag har väl kanske gjort bort mig lite, Fredrik är lite små less på att jag är bitter och ner hela tiden och min vänner tycks ha tröttnat en smula. -Jag vet varför och det är av exakt den anledningen som jag lovade mig själv och alla andra att inte falla in i igen men det är så jävla svårt.

Anywho, som om jag inte hade nog med självömkan redan så är det ju faktiskt så att om tre veckor sitter jag återigen UTAN jobb. Det är väl typ femtioelfte gången jag söker nytt jobb nu under ett års tid, jag förstår inte hur jag pallar.
Folk drar i en också så jag vet knappt vad jag ska göra, vad jag ska plugga, var jag ska söka...

Jaja, nog med skit nu. Jag är jättelycklig över många saker i mitt liv just nu också. Min familj, FREDRIK -min bättre hälft, mina älskade vänner trots att jag är mindre poppis just nu, de tre veckorna som är kvar på Kärleksörten -jag ska ta vara på dom. Man ska ju givetvis inte klaga men av någon anledning är det lättare att tänka posetivt när man fått lätta sitt hjärta lite.

Idag skulle jag dragit ut på krogen med Olson men plånboken och kroppen sa emot, jag är så trött att jag skulle kunna somna ståendes. Emelie ville ha vinkväll och Lajzan ville dra med mig på en premiär på Stureplan som hon kunde komma in på för att hon kände ägaren. Det är inte lätt när det är svårt!
Imorgon blir det iaf uppstigning i tid och ägg-frukost för att sedan bege oss mot Hässelby för en promenad och sen lite skridsko-åkning i Spånga med smågrabbarna.
På kvällen lutar det åt bowlin på Ball-Breaker, -det är mycket nu.

Sängen lockar på mig nu så jag ska väl krypa ner.
Nighty night!

Kommentarer
Postat av: olson

sju tycker jsg men de e okey

2009-01-17 @ 03:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0