Shake it

Ännu en vecka har sprungit förbi och imorgon är det återigen Måndag!

Jag har jobbat en del på Rödklövern i veckan. I Fredags var jag på ett studievägledarsamtal och ska nu börja plugga den 18 Februari. Man går i skolan en gång i veckan, på Onsdagar, och jobbar en hel del hemma. Tina har gått utbildningen så har fått info från henne och får antagligen låna lite böcker av henne också.

I Fredags kväll kom Ante och Stoffe över med sina fruar och drack öl. Stoffe och Suzanne drog relativt tidigt men Ante och Tina stannade kvar. Tina buggade med Fredrik och jag surrade med Ante om nyårslöften och diverse.

På Lördags morgonen blev vi hämtade av Janne och hela förmiddagen spenderades på MC-mässan. Vi flög på familjen Öberg också som va och kikade lite och sen bar det av hemåt.
Vi käkade middag på Bro-baren med svärmor och svärfar sen däckade Fredrik på soffan. När jag äntligen fått liv i honom så vandrade vi till Stoffe och efter det gick vi ut på krogen i Kungsängen. Det blev t.o.m lite ass-shaking

Idag har det varit rätt lugnt. Träffade Lisa och Linn i stan en stund och gaggade lite.
Nu ska jag bajsa & borsta tänderna, imorgon börjar den sista veckan på jobbet :(
He'påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0