Fortfarande sliten!

Hej hopp!
Jag sitter och väntar på att tiden ska gå, det är bara minutrar kvar till jag far iväg mot Statoil i Råcksta. Keep your fingers krossed!

Jag mår fortfarande pyton vilket gör mig lite orolig, kan man vara bakis två dagar i rad? Det känns ju lite konstigt men jag hoppas bara det går över...

Nej nu är det snart dags att kila!
Have a nice day!

Uppdatering 09:10

Nu har jag vart på en lång intervju och får reda på om jag får jobbet senast på Fredag så jag hoppas med hela kroppen nu! Om detta inte går vägen så kanske jag blir personlig assistent istället till en kille på Ekerö som sitter i rullstol.
Nu ska jag iaf iväg till Blidö fram och tillbaka för att hämta mammas kort som pappa glömt i någon ficka på arbetsbyxorna och jag mår fortfarande pyton btw.

Men men, det är bara att bita i det sura äpplet!
Good bye!

Ännu än uppdatering 15:20


Jaha nu är jag hemma och vilken resa vi haft. Blää!..
Först stoppad av polisen med glömt körkort som tur va var farbror blå snäll idag och lät mig köra iväg utan en fet bot. Efter det hämtar jag iaf körkortet och det bar iväg. När vi kommer till Furusund börjar det HAGLA (!) och då menar jag inte lite. Det var typ isbitar stor som studsbollar som pangade rätt ner på rutan det var lite obehagligt faktiskt kändes som bilen skulle paja men den klarade sig. Jag är bara glad att vi var i bilen och inte ute för det hade nog gjort ont.
På hemvägen sen när vi hämtat det vi skulle ha så stannade vi på donken i Norrtälje och tog oss varsin McChicken och Linda tog även en McFlurry efter det bar det av hemåt, raka vägen bah!
Nu är jag hemma och under resans gång ringde de även och frågade om jag kunde jobba på ett nytt dagis imorgon och ja det kan jag givetvis göra. Jag ska även gå in på nåt bemanningsföretags sida som Lisa rekommenderade och kika lite smått.
Men nu ligger träning närmst på min "to do - list". Det blir spinning och sen core, myspys!




Ha de gött nu då för sista gången!

Uppdatering (!) 19:51


Jag var nyss med om dom två längsta minutrarna i mitt liv men nu är det klart och jag mår så sjukt bra...
Nyduschad är jag också och vi har fått hem massa nya bra filmer så det blir filmkväll med mammsen och syster!

Ciao!

Psst! -Nya bilder från Linns fest

Kommentarer
Postat av: emilia

Hörde Andreas av sig till dig alltså?
Att du mår dåligt kan bero på att du kanske håller på att bli sjuk? Många är förkylda nu..
Lycka till med jobben!

2007-08-27 @ 14:31:42
Postat av: cecilia

Japp de gjorde han :) ska höra av mig när jag vet om de andra.
Jo, men illamående! Hela dagen dessutom.. känns lite knas! får se vad som är fel...

2007-08-27 @ 15:19:36
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0